Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Відповідно до розділу ІІ Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації України від 20.08.2019 № 814 (зі змінами), канцелярія щоденно протягом робочого часу суду забезпечує прийняття та реєстрацію документів, що подаються до відповідного суду в паперовій формі, а також в електронній формі, якщо вони надійшли в порядку, визначеному процесуальним законодавством, Положенням про порядок функціонування окремих підсистем ЄСІТС. Якщо після отримання документа електронними засобами зв'язку до суду надходить такий документ і на паперовому носії, останній передається за призначенням, з відміткою на реєстраційному штампі дати одержання електронного повідомлення.
Тобто, отримані документи електронною поштою так само як і документи в паперовій формі реєструються в автоматизованій системі документообігу суду (далі - АСДС) та передаються до розгляду.
Положенням про порядок використання ресурсів локальної обчислювальної мережі в Державній судовій адміністрації України, територіальних управліннях Державної судової адміністрації України, місцевих та апеляційних судах загальної юрисдикції, затвердженого наказом Державної судової адміністрації України від 04.12.2013 № 164, передбачено, що користувач локальної комп’ютерної мережі суду, зобов'язаний перевіряти електронну поштову скриньку не менше 2 разів на день (на початку першої та другої половин робочого дня) (п. 1.1. – 1.3, п. 8.2.1).
З чого випливає обов’язок відповідального за реєстрацію електронної пошти працівника суду перевіряти електронну пошту на наявність повідомлень та передавати їх для реєстрації в АСДС не менше 2 разів на день. Зазначеними нормативно-правовими актами не передбачено безперервне протягом робочого часу відстеження надходжень таких листів.